Zapraszamy do zapoznania się z ogłoszonym postępowaniem na dostawę kurtek zimowych
Dane niniejszego postępowania
Nr referencyjny nadany przez Zamawiającego: | WOO.2610.3.2021 |
Nr BZP | 2021/BZP 00314738/01 |
Id postępowania (miniPortal) | afd2b84f-0925-4935-91e9-9138f9178fc0 |
Adres internetowy postępowania (miniportal) | https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/afd2b84f-0925-4935-91e9-9138f9178fc0 |
Rodzaj: | tryb podstawowy na podstawie art. 275 pkt. 1 |
Status: | podpisano umowę |
Data ogłoszenia: | wtorek, 14 grudnia 2021r. |
Termin składania ofert: | środa, 22 grudnia 2021r. do godz. 09.00 |
Aktualizacje ogłoszenia
Data | Opis zmiany / aktualizacji |
---|---|
14.12.2021 | umieszczenie ogłoszenia |
22.12.2021 | umieszczenie informacji o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
22.12.2021 | umieszczono informację z otwarcia ofert |
30.12.2021 | umieszczono informację o wyborze oferty |
Pliki
Dane niniejszego postępowania
Nr nadany przez Zamawiającego: | WOO.2611.12.2021.PS |
Rodzaj: | postępowanie do 130 000 zł |
Status: | zakończony – udzielono zamówienia |
Data ogłoszenia: | piątek, 29 listopada 2021r. |
Termin składania ofert: | sobota, 4 grudnia 2021r., godzina: 15:00, |
Aktualizacje ogłoszenia
Data | Opis zmiany / aktualizacji |
---|---|
29.11.2021 | umieszczenie ogłoszenia |
30.11.2021 | dodanie załączników w formacie DOCX |
Dane niniejszego postępowania
Nr referencyjny nadany przez Zamawiającego: | WOO.2610.1.2021 |
Nr BZP | 2021/BZP 00286277/01 |
Id postępowania (miniPortal) | 914b3cfa-3570-49e1-878b-03ea1fb48c09 |
Adres internetowy postępowania (miniportal) | https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/914b3cfa- 3570-49e1-878b-03ea1fb48c09 |
Rodzaj: | tryb podstawowy na podstawie art. 275 pkt. 1 |
Status: | |
Data ogłoszenia: | piątek, 26 listopada 2021r. |
Termin składania ofert: | piątek, 10 grudnia 2021r., godzina: 14:00 |
Aktualizacje ogłoszenia
Data | Opis zmiany / aktualizacji |
---|---|
26.11.2021 | umieszczenie ogłoszenia |
04.12.2021 | umieszczenie: – ogłoszenia o zmianie ogłoszenia – modyfikacji treści SWZ |
10.12.2021 | umieszczenie informacji o kwocie jaką Zamawiający zamierza prznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
10.12.2021 | umieszczenie informacji z otwarcia ofert |
22.12.2021 | umieszczenie informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Pliki
Dane niniejszego postępowania
Nr referencyjny nadany przez Zamawiającego: | WOO.2610.2.2021 |
Nr BZP | 2021/BZP 00281693/01 |
Id postępowania (miniPortal) | fc82e4f0-0dcc-484d-8eb4-f291a5dff905 |
Adres internetowy postępowania (miniportal) | https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/fc82e4f0- 0dcc-484d-8eb4-f291a5dff905 |
Rodzaj: | tryb podstawowy na podstawie art. 275 pkt. 1 |
Status: | zadanie I – unieważniony – (dostawa paliw dla siedziby głównej – Szczecin) zadanie II – udzielono zamówienia |
Data ogłoszenia: | środa, 24 listopada 2021 r. |
Termin składania ofert: | środa, 3 grudnia 2021 r., godzina: 10:00, |
Aktualizacje ogłoszenia
Data | Opis zmiany / aktualizacji |
---|---|
24.11.2021r. | umieszczenie ogłoszenia |
26.11.2021r. | umieszczono plik: 2021-11-26-odpowiedz-na-pytania.pdf |
03.12.2021r. | umieszczono informacje o kwocie |
03.12.2021r. | umieszczono informację z otwarcia ofert |
08.12.2021 | umieszczono informację o unieważnieniu zadania I – dostawa paliw dla siedziby głównej – Szczecin |
10.12.2021 | umieszczono informację o wyborze ofetry – zadanie II – dostawa paliw dla Oddziału Terenowego w Barlinku |
Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, iż kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 229 900,00 zł brutto, w tym:
zadanie I – 205 000,00 zł
zadanie II – 24 200,00 zł
Pliki
Usprawnienie komunikacji z WORD
W związku z sytuacją epidemiczną i ograniczeniami w funkcjonowaniu Sali Obsługi Klienta nasz Ośrodek, wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom i potrzebie usprawnienia sposobu zapisu na egzamin państwowy, uruchomił formularz zamówienia rozmowy telefonicznej w celu wyznaczenia terminu egzaminu. Zachęcamy Państwa do skorzystania z powyższej formy kontaktu.
Jednocześnie informujemy, że na chwilę obecną jedynie bezpośrednio po zakończonym egzaminie teoretycznym istnieje możliwość osobistego zapisu na kolejny egzamin (płatność za egzamin wyłącznie kartą).
Zapis telefoniczny na egzamin
Uprzejmie informujemy, że w związku z dużym zainteresowaniem telefoniczną formą zapisu na egzamin, mogą występować czasowe utrudnienia w dodzwonieniu się do Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Szczecinie w celu wyznaczenia terminu egzaminu. Za wszelkie niedogodności przepraszamy.
Dyrektor Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Szczecinie unieważnia postępowanie na wykonanie w formie leasingu operacyjnego dokumentacji projektowej oraz prac montażowych dot. wykonania instalacji fotowoltaicznej do 31 kW (zgodnie z pkt. 7 ogłoszenia).
Dyrektor Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Szczecinie
zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu prowadzonym bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych na wykonanie w formie leasingu operacyjnego dokumentacji projektowej oraz prac montażowych dot. wykonania instalacji fotowoltaicznej do 31 kW.
Uwaga:
Przed złożeniem oferty Wykonawcy winni zapoznać się z projektem konstrukcyjnym dachu na którym posadowiona będzie instalacja fotowoltaiczna.
Z dokumentacją techniczną można zapoznać się w siedzibie WORD po uprzednim telefonicznym umówieniu się: tel. 504 145 936
JEDNOCZEŚNIE PRZESUNIĘTY ZOSTAJE TERMIN SKŁADANIA OFERT NA DZIEŃ 12.08.2020 ROK
Przedmiot zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formie leasingu operacyjnego dokumentacji projektowej oraz prac montażowych dotyczących wykonania instalacji fotowoltaicznej do 31 kW tj. odpłatne korzystanie w ramach leasingu operacyjnego za umówione raty leasingowe w okresie 72 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu leasingowego.Przedmiot leasingu w postaci instalacji fotowoltaicznej na potrzeby własne.Montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku WORD Szczecin przy ul. Golisza 10B.Dokumentacja oraz prace montażowe zostaną wykonane zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa oraz normami technicznymi.Zakres dokumentacji musi uwzględniać min. dobór modułów fotowoltaicznych, inwerterów, kabli przesyłowych, lokalizację urządzeń istotnych dla efektywności instalacji, schemat instalacji, opis proponowanych rozwiązań, dokumenty, certyfikaty potwierdzające legalność dystrybucji produktu i pełną odpowiedzialność gwarancyjną producenta i karty katalogowe zastosowanych produktów oraz inne niezbędne do wykonania przedmiotu leasingu, gwarancja minimum 10 letnia wykonawcy oraz pełny monitoring instalacji przez wykonawcę.Wykonawca zobowiązany będzie do zgłoszenia instalacji fotowoltaiczną do Operatora Sieci Dystrybucyjnej wraz z uzyskaniem odbioru tej instalacji.Wykonawca zobowiązany będzie do załatwienia formalności związanych z montażem dwu kierunkowego układu pomiarowego.Wszystkie materiały, wyroby i urządzenia przeznaczone do wykorzystania w ramach prowadzonej inwestycji będą nowe, wolne od wad fabrycznych, posiadające odpowiednie atesty, deklaracje zgodności.Wymagania dotyczące leasingu:Leasing operacyjnyOkres leasingu 72 miesiąceMiesięczne opłaty równe, opłacane wg harmonogramu opłat leasingowych zawartych w umowie leasinguPrzeniesienie praw własności po spłaceniu ostatniej raty leasingu.Pełne ubezpieczenie podczas trwania leasingu – koszt ubezpieczenia ponosi Wykonawca, a wysokość ubezpieczenia doliczona zostanie do rat leasingowych,
Wykonawcy zainteresowani postępowaniem winni złożyć ofertę do dnia 5 sierpnia 2020r. Ofertę można przesyłać w formie elektronicznej na adres wkaniuk@word.szczecin.pl, można złożyć osobiście w siedzibie Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Szczecinie, ul. Golisza 10B, 71-682 Szczecin, pok. 124 lub przesłać pocztą.Oferta winna zawierać min. : cenę w rozbiciu na raty leasingowe oraz wszystkie pozostałe składniki opłat leasingowych, proponowane gwarancje fabryczne na falownik, panele, oraz konstrukcję wsporczą, długość i zakres serwisu gwarancyjnego, opis proponowanych urządzeń, schemat rozmieszczenia paneli, panele powinny być sterowane przez optymizery, a całość instalacji kontrolowana przez łącza internetoweWykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu oraz przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.Zamawiający dokonując wyboru oferty będzie brał pod uwagę zarówno zaoferowaną cenę, jak i inne kryteria odnoszące się do przedmiotu leasingu takie jak m.in. jakość, długość gwarancji fabrycznej na falownik, panele, oraz konstrukcję wsporczą, serwis gwarancyjny, termin wykonania, warunki leasingu.Zamawiający dopuszcza prowadzenie dodatkowych negocjacji z wykonawcami, którzy złożyli oferty.Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie (także po wyborze oferty) bez podania przyczyny.
Klauzula informacyjna dla osób fizycznych znajdujących się w bazie CEIDG uczestniczących w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego do którego nie stosuje się przepisów Ustawy – Prawo zamówień publicznych (zamówienia, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujmy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Szczecinie z siedzibą w Szczecinie, ul. Golisza 10B, 71-682 Szczecin.
- W WORD Szczecin wyznaczony został Inspektorem ochrony danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem korespondencyjnym Inspektor Ochrony Danych WORD Szczecin, ul. Golisza 10B, 71-682 Szczecin, bądź za pomocą adresu e-mail: iod@word.szczecin.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu zebrania ofert, dokonania wyboru oferty, a jeśli Pani/Pana oferta zostanie wybrana – udzielenia zamówienia oraz rozliczenia transakcji – podstawą prawną przetwarzania danych jest art.6 ust. 1 lit. b i c RODO
- Pana/Pani dane pozyskane będą bezpośrednio od Pana/Pani oraz z ogólnodostępnej centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: podmioty świadczące usługi związane z bieżącą działalnością Ośrodka – na mocy stosownych umów powierzenia danych osobowych, podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, osoby lub podmioty biorące udział w postępowaniu.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów określonych w pkt. 3), a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym instrukcję archiwizacyjną uzgodnioną z Archiwum Państwowym.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak ich nie podanie uniemożliwi rozpatrzenie złożonej oferty.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Pani/Pana dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
- Przysługuje Pani/Panu, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- Jeśli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Zapraszamy na szkolenie dla kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego
Nie czekaj!
Nie trać prawa jazdy!
więcej informacji
Godzina rozpoczęcia egzaminu
Informujemy, iż z dniem 1 stycznia 2020r. ulegają zmianie przepisy dotyczące organizacji egzaminów państwowych – § 13 ust. 3 – Dz. U. z 2019 r. poz. 1206.
Z związku z tym, osoba egzaminowana rozpoczyna część teoretyczną i praktyczną egzaminu o wyznaczonej godzinie wskazanej w zaświadczeniu. Osoby egzaminowane, które nie stawią się na egzamin o wyznaczonej godzinie nie będą mogły przystąpić do egzaminu w dniu bieżącym.
Prosimy o punktualne stawiennictwo na egzamin państwowy.